بخاطر من 12 نفر رو محروم کردند

بخاطر من 12 نفر رو محروم کردند




 

 


بخاطر من 12 نفر رو محروم کردند


تاریخ : جمعه ،
24 شهریور 1391

سرمربي استقلال اعتقاد دارد کميته انضباطي به خاطر او 12 مربي ديگر که در نشست خبري شرکت نکرده بودند را جريمه کرده است.


امير قلعه نويي پس از نشست خبري امروز و در گفت و گو با يکي از دوربين هاي تلويزيوني در خصوص راي کميته انضباطي و سازمان ليگ مبني بر جريمه 3 ميليون توماني اش به دليل عدم شرکت در نشست خبري گفت: مطمئن هستم به خاطر قلعه نويي 12 نفر ديگر را هم محروم کردند و اگر روزي در خصوص من عدالت را از سوي کميته انضباطي ديديد، تعجب کنيد.

به گزارش فارس،وي اظهارات وکيل خود را در خصوص حضورش در تيم ملي را رد کرد و گفت: ايشان کار بسيار اشتباهي انجام داده و به او گفتم و از همين رو ديگر اين کار تکرار نخواهد شد.

سرمربي استقلال در پاسخ به اين سؤال که برخي مصاحبه کرده اند و گفته اند نبايد هيچ کس براي کي‌روش آلترناتيو باشد و ظاهرا منظورشان به شما بوده گفت: آلترناتيو را مطبوعات درست کردند و شما ديديد که من فقط از کي‌روش حمايت مي کنم. پس بهتر است به اين مسائل توجه نکنيد.

وي در پاسخ به اين سؤال که ويسي مدعي شده کسي که خودش برنامه سه ساله مي دهد حالا بايد در خصوص مربيان ديگر هم صبر کند گفت: من نشنيده بودم چنين حرفي زده و به حرف شما استناد مي کنم اما بهتر است او در مورد خودش صحبت کند و من هم به اين مسائل توجه نمي کنم.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل